MINGGU KE-24
HARI | ISNIN |
TARIKH | 11 JUN 2012 |
TINGKATAN | 5S2, 5MPV |
M/PELAJARAN | SEJARAH |
TAJUK | PEMBINAAN NEGARA DAN BANGSA YANG MERDEKA. |
SUB-TAJUK | PERJANJIAN PERSEKUTUAN TANAH MELAYU 1957. 1.SURUHANJAYA REID. 2.ISI-ISI PENTING PERJANJIAN PERSEKUTUAN TANAH MELAYU 1957. |
HASIL PEMBELAJARAN | MENGHUBUNGKAITKAN PERJANJIAN PERSEKUTUAN TANAH MELAYU 1957 DENGAN KEDAULATAN NEGARA DAN BANGSA. |
KONSEP/ISTILAH | KEMERDEKAAN, PENGISYTIHARAAN,PEMASYHURAN. |
AKTIVITI PEMBELAJARAN | 1.MENULIS NOTA. 2.NYATAKAN PERANAN SURUHANJAYA REID. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME |
MENGHARGAI KEDAULATAN NEGARA |
REFLEKSI | PELAJAR BOLEH MENJAWAB SOALAN SEMASA PERBINCANGAN. |
HARI | SELASA |
TARIKH | 12 JUN 2012 |
KELAS | 4S2 |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI . |
TAJUK | PERMAINAN BOLA LISUT. |
KEMAHIRAN | 1.BALINGAN ANTARA BES. 2.PITCHING. |
OBJEKTIF | Supaya pelajar boleh bermain bola lisut waktu masa lapang. |
ALAT-ALAT | Bola lisut, sarung tangan dan pemukul. |
AKTIVITI | 1.Melakukan balingan dalam kumpulan. 2.Pitching 3.latihan balingan ikut jarak dalam kumpulan 4.Permainan antara kumpulan kecil. |
REFLEKSI | Pelajar seronok bermain bola Lisut. |
HARI | RABU |
TARIKH | 13 JUN 2012 |
TINGKATAN | 5S2, |
M/PELAJARAN | SEJARAH |
TAJUK | PEMBINAAN NEGARA DAN BANGSA YANG MERDEKA. |
SUB-TAJUK | PERJANJIAN PERSEKUTUAN TANAH MELAYU 1957. 1.KEPENTINGAN PERJANJIAN PERSEKUTUAN TANAH MELAYU 1957. 2.PERANAN TOKOH-TOKOH KEMERDEKAAN. |
HASIL PEMBELAJARAN | MENGHUBUNGKAITKAN PERJANJIAN PERSEKUTUAN TANAH MELAYU 1957 DENGAN KEDAULATAN NEGARA DAN BANGSA. |
KONSEP/ISTILAH | KEMERDEKAAN, PENGISYTIHARAAN,PEMASYHURAN. |
AKTIVITI PEMBELAJARAN | 1.MENULIS NOTA. 2.SENARAIKAN TOKOH-TOKOH YANG TERLIBAT DALAM PERJANJIAN PERSEKUTUAN TANAH MELAYU 1957. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME |
MENGHARGAI KEDAULATAN NEGARA |
REFLEKSI | PELAJAR BOLEH MENJAWAB SOALAN SEMASA PERBINCANGAN. |
CATATAN:
HARI : KHAMIS
TARIKH : 14 JUN 2012.
SAYA MENGAMBIL CUTI REHAT KHAS:
MENGHANTAR ANAK BALIK KE KEM BUKIT SABAN.
HARI : JUMAAT
TARIKH : 15 JUN 2012
TIADA KELAS, DIGUNA UNTUK TUJUAN PENGURUSAN.
No comments:
Post a Comment