MINGGU KE-27.
SEPANJANG MINGGU KE-27 IAITU MULAI 02 HINGGA 05 JULAI 2012
SUKAN TAHUNAN ANTARA RUMAH SUKAN SMK SERIAN KALI KE-47.
JUMAAT 06 JULAI 2012 – SMK SERIAN MENGAMBIL CUTI PERISTIWA.
MINGGU KE-28.
HARI | ISNIN |
TARIKH | 09 JULAI 2012 |
TINGKATAN | 5S2,5MPV |
M/PELAJARAN | SEJARAH |
TAJUK | SISTEM PEMERINTAHAN DAN PENTADBIRAN NEGARA MALAYSIA. |
SUB-TAJUK | CIRI-CIRI DEMOKRASI BERPARLIMEN. 1.PERLEMBAGAAN 2.RAJABERPERLEMBAGAAN 3.PILIHAN RAYA. |
HASIL PEMBELAJARAN | MENTAKRIF DEMOKRASI BERPARLIMEN MENYENARAIKAN CIRI-CIRI DEMOKRASI BERPARLIMEN |
KONSEP/ISTILAH | DEMOKRASI PERLEMBAGAAN RAJA BERPERLEMBAGAAN. |
AKTIVITI PEMBELAJARAN | 1.MENULIS NOTA. 2.APAKAH MAKSUD PERLEMBAGAAN? 3.JELASKAN KEPENTINGAN PERLEMBAGAAN. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | SISTEM DEMOKRASI SEBAGAI IDEOLOGI PEMERINTAHAN NEGARA. |
REFLEKSI | PELAJAR BOLEH MENJAWAB SOALAN SEMASA PERBINCANGAN. |
TARIKH : 10 JULAI 2012.
HARI : SELASA
CATATAN : SENAMROBIK SERENTAK 1MURID 1SUKAN 1MALAYSIA 2012.
KELAS YANG TERLIBAT : PJ/PK – 4S2.
HARI | RABU |
TARIKH | 11 JULAI 2012 |
TINGKATAN | 5S2. |
M/PELAJARAN | SEJARAH |
TAJUK | SISTEM PEMERINTAHAN DAN PENTADBIRAN NEGARA MALAYSIA. |
SUB-TAJUK | CIRI-CIRI DEMOKRASI BERPARLIMEN. 1.BADAN PERINTAH. 2.PILIHAN RAYA. |
HASIL PEMBELAJARAN | MENTAKRIF DEMOKRASI BERPARLIMEN MENYENARAIKAN CIRI-CIRI DEMOKRASI BERPARLIMEN |
KONSEP/ISTILAH | DEMOKRASI PERLEMBAGAAN RAJA BERPERLEMBAGAAN. |
AKTIVITI PEMBELAJARAN | 1.MENULIS NOTA. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | SISTEM DEMOKRASI SEBAGAI IDEOLOGI PEMERINTAHAN NEGARA. |
REFLEKSI | PELAJAR BOLEH MENJAWAB SOALAN SEMASA PERBINCANGAN. |
TARIKH : 12 – 14 JULAI 2012.
HARI : KHAMIS
CATATAN : KURSUS PENGURUSAN GURU PENOLONG KANAN
KOKURIKULUM SEKOLAH MENENGAH PERINGKAT
NEGERI SARAWAK TAHUN 2012.
TEMPAT : KINGWOOD HOTEL, SIBU.
MINGGU KE-29.
HARI | ISNIN |
TARIKH | 16 JULAI 2012 |
TINGKATAN | 5S2,5MPV |
M/PELAJARAN | SEJARAH |
TAJUK | SISTEM PEMERINTAHAN DAN PENTADBIRAN NEGARA MALAYSIA. |
SUB-TAJUK | CIRI-CIRI DEMOKRASI BERPARLIMEN. 1.BADAN PERINTAH. 2.PILIHAN RAYA. 3.PARTI-PARTI POLITIK. |
HASIL PEMBELAJARAN | MENTAKRIF DEMOKRASI BERPARLIMEN MENYENARAIKAN CIRI-CIRI DEMOKRASI BERPARLIMEN |
KONSEP/ISTILAH | DEMOKRASI PERLEMBAGAAN RAJA BERPERLEMBAGAAN. |
AKTIVITI PEMBELAJARAN | 1.MENULIS NOTA. 2.HURAIKAN PERKARA YANG TIDAK BOLEH DIPERSOALKAN DALAM PERLEMBAGAAN MALAYSIA. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | SISTEM DEMOKRASI SEBAGAI IDEOLOGI PEMERINTAHAN NEGARA. |
REFLEKSI | PELAJAR BOLEH MENJAWAB SOALAN SEMASA PERBINCANGAN. |
HARI | SELASA. |
TARIKH | 17 JULAI 2012. |
KELAS | 4S2. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI |
TAJUK | PERMAINAN FUTSAL /BOLA BALING. |
KEMAHIRAN | SEMUA YANG SUDAH DI AJAR |
OBJEKTIF | PELAJAR BOLEH MEMPRAKTIK KEMAHIRAN YANG SUDAH DI PELAJARI |
AKTIVITI | PERMAINAN ANTARA KUMPULAN. |
TARIKH : 18 JULAI 2012.
HARI : RABU.
KELAS : 5S2.
M/PELAJARAN: SEJARAH.
CATATAN : TAKLIMAT LATIHAN PENGGUNAAN SISTEM PENTAKSIRAN
AKTIVITI JASMANI,SUKAN DAN KOKURIKULUM [PAJSK]
KEPADA GURU TINGKATAN SATU DAN GURU PJ/PK TINGKATAN
SATU.
HARI | KHAMIS. |
TARIKH | 19 JULAI 2012 |
TINGKATAN | 5MPV |
M/PELAJARAN | SEJARAH |
TAJUK | SISTEM PEMERINTAHAN DAN PENTADBIRAN NEGARA MALAYSIA. |
SUB-TAJUK | CIRI-CIRI DEMOKRASI BERPARLIMEN. 1.BADAN PERINTAH. 2.PILIHAN RAYA. 3.PARTI-PARTI POLITIK. |
HASIL PEMBELAJARAN | MENTAKRIF DEMOKRASI BERPARLIMEN MENYENARAIKAN CIRI-CIRI DEMOKRASI BERPARLIMEN |
KONSEP/ISTILAH | DEMOKRASI PERLEMBAGAAN RAJA BERPERLEMBAGAAN. |
AKTIVITI PEMBELAJARAN | 1.MENULIS NOTA. 2.HURAIKAN PERKARA YANG TIDAK BOLEH DIPERSOALKAN DALAM PERLEMBAGAAN MALAYSIA. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | SISTEM DEMOKRASI SEBAGAI IDEOLOGI PEMERINTAHAN NEGARA. |
REFLEKSI | PELAJAR BOLEH MENJAWAB SOALAN SEMASA PERBINCANGAN. |
CATATAN | SAMBUNGAN ,TIDAK CUKUP MASA. |
No comments:
Post a Comment