MINGGU KEEMPAT JAN [ 24 - 28 ].
HARI | ISNIN |
TARIKH | 24/01/2011. |
TINGKATAN | 5K6, 5S2, 5MPV. |
M/PELAJARAN | SEJARAH. |
TAJUK | NASIONALISME DI ASIA TENGGARA. |
SUB-TAJUK | Perkembangan Nasionalisme. Tahap kedua. 1.Filipina. 2.Indonesia. |
HASIL PEMBELAJARAN | Membandingkan corak pergerakan nasionalisme di Asia Tenggara. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME |
Sedia berkorban untuk mempertahankan bangsa dan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN | 1.Menyalin nota. 2.Apakah reaksi Belanda dalam menghadapi gerakan nasionalisme tahap kedua di Indonesia. |
REFLEKSI | Pelajar boleh menjawab soalan dengan betul. |
HARI | SELASA. |
TARIKH | 25/01/2011. |
TINGKATAN | 5K6. |
M/PELAJARAN | SEJARAH. |
TAJUK | NASIONALISME DI ASIA TENGGARA. |
SUB-TAJUK | Perkembangan Nasionalisme. Tahap kedua. 1.Indochina. 2.Burma. |
HASIL PEMBELAJARAN | Membandingkan corak pergerakan nasionalisme di Asia Tenggara. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME |
Sedia berkorban untuk mempertahankan bangsa dan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN | 1.Menyalin nota. 2. |
REFLEKSI | Pelajar boleh menjawab soalan dengan betul. |
HARI | SELASA. |
TARIKH | 25/01/2011. |
TINGKATAN | 4S5. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TAJUK | PERMAINAN. |
SUB-TAJUK | SOFBOL. |
HASIL PEMBELAJARAN | Psikomoto : Boleh membaling dan menangkap bola lisut. Kognitif : Mengguna gloves untuk keselamatan. Afektif : Seronok dapat menangkap bola lisut. |
ALATAN | Gloves, bola lisut. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
PENILAIAN | Pelajar dpt melakukan balingan dan tangkapan dengan baik. |
HARI | RABU. |
TARIKH | 26/01/2011. |
TINGKATAN | 4S3. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TAJUK | PERMAINAN. |
SUB-TAJUK | SOFBOL. |
HASIL PEMBELAJARAN | Psikomoto : Boleh membaling dan menangkap bola lisut. Kognitif : Mengguna gloves untuk keselamatan. Afektif : Seronok dapat menangkap bola lisut. |
ALATAN | Gloves, bola lisut. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
PENILAIAN | Pelajar dpt melakukan balingan dan tangkapan dengan baik. |
HARI | KHAMIS. |
TARIKH | 26/01/2011. |
TINGKATAN | 4S2. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TAJUK | PERMAINAN. |
SUB-TAJUK | SOFBOL. |
HASIL PEMBELAJARAN | Psikomoto : Boleh membaling dan menangkap bola lisut. Kognitif : Mengguna gloves untuk keselamatan. Afektif : Seronok dapat menangkap bola lisut. |
ALATAN | Gloves, bola lisut. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
PENILAIAN | Pelajar dpt melakukan balingan dan tangkapan dengan baik. |
HARI | KHAMIS. |
TARIKH | 27/01/2011. |
TINGKATAN | 5K6. |
M/PELAJARAN | SEJARAH. |
TAJUK | NASIONALISME DI ASIA TENGGARA. |
SUB-TAJUK | Perkembangan Nasionalisme. Tahap kedua. 1.Thailand. |
HASIL PEMBELAJARAN | Membandingkan corak pergerakan nasionalisme di Asia Tenggara. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME |
Sedia berkorban untuk mempertahankan bangsa dan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN | 1.Menyalin nota. |
REFLEKSI | Pelajar boleh menjawab soalan dengan betul. |
HARI | KHAMIS. |
TARIKH | 27/01/2011. |
TINGKATAN | 5MPV. |
M/PELAJARAN | SEJARAH. |
TAJUK | NASIONALISME DI ASIA TENGGARA. |
SUB-TAJUK | Perkembangan Nasionalisme. Tahap kedua. 1.Indochina. 2.Burma. |
HASIL PEMBELAJARAN | Membandingkan corak pergerakan nasionalisme di Asia Tenggara. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME |
Sedia berkorban untuk mempertahankan bangsa dan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN | 1.Menyalin nota. 2. |
REFLEKSI | Pelajar boleh menjawab soalan dengan betul. |
HARI | JUMAAT. |
TARIKH | 28/01/2011. |
TINGKATAN | 4K2, 4K3. |
M/PELAJARAN | PENDIDIKAN JASMANI. |
TAJUK | PERMAINAN. |
SUB-TAJUK | SOFBOL. |
HASIL PEMBELAJARAN | Psikomoto : Boleh membaling dan menangkap bola lisut. Kognitif : Mengguna gloves untuk keselamatan. Afektif : Seronok dapat menangkap bola lisut. |
ALATAN | Gloves, bola lisut. |
AKTIVITI/LATIHAN |
|
PENILAIAN | Pelajar dpt melakukan balingan dan tangkapan dengan baik. |
HARI | JUMAAT. |
TARIKH | 28/01/2011. |
TINGKATAN | 5S2. |
M/PELAJARAN | SEJARAH. |
TAJUK | NASIONALISME DI ASIA TENGGARA. |
SUB-TAJUK | Perkembangan Nasionalisme. Tahap kedua. 1.Burma. 2.Thailand. |
HASIL PEMBELAJARAN | Membandingkan corak pergerakan nasionalisme di Asia Tenggara. |
UNSUR DAN TINGKAH LAKU PATRIOTISME | Sedia berkorban untuk mempertahankan bangsa dan negara. |
AKTIVITI/LATIHAN | 1.Menyalin nota. 2.Jelaskan bagaimana kuasa Barat menangani gerakan nasionalis radikal di Asia Tenggara. |
REFLEKSI | Pelajar boleh menjawab soalan dengan betul. |
No comments:
Post a Comment